2009 m. balandžio 24 d., penktadienis

Nicole Richie pristatė "House of Harlow 1960"

Muzikos legendos Lionel Richie dukra, aukštuominės veikėja Nicole Richie, garsėjanti savo bohemišku stiliumi, nuo mados ikonos išaugo į dizainerę- prieš keletą dienų pristatė savo papuošalų liniją "House of Harlow 1960". Papuošalai, kaip ir pati įžymybė, tiesiog dvelkia septintojo dešimtmečio hipių dvasia. Ruošiantis reklamai Nicolei teko paragauti ir modelio duonos, kadangi mergina nusprendė, jog būtent ji ir bus linijos reklaminis veidas.




Žemiau galite išvysti papuošalus iš "House of Harlow 1960" linijos:




O pabaigai- trumpas interviu apie tai kaip Nicolė pradėjo dizainerės karjerą.

Q: Kaip supratai, kad nori būti dizainere?
Nicole: Man visuomet patiko papuošalai. Kai buvau jaunesnė visiems draugams padarydavau draugystės apyrankes. Turbūt tada viskas ir prasidėjo.

Q: Kas buvo pirmasis tavo sutiktas dizaineris?
Nicole: Kai buvau maža, mano tėčio kostiumų dizainerė sukūrė ir man panašų kostiumą. Aš stebėjau kaip ji daro brėžinius ir net buvau nuėjusi į studiją, kurioje vyko darbas, pasižiurėti kaip tai daroma.

Q:Iš kur semiesi įkvėpimo kūrybai?
Nicole: Aš nuolatos ieškau dalykų, kurie reikalauja dėmesio, ir dalykų, kurie mane pralinksmina. Nesvarbu, ar tai meno muziejaus eksponatas, mano mėgstamo dizainerio kūrinys ar kas nors, ką perskaičiau.

Q: Kas tau labiausia patinka būnant dizainere?
Nicole: Tai, kad galiu realizuoti save, bei perteikti savo kūrinius publikai.



Na, o ką jūs manote apie "House of Harlow 1960?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą